onsdag 23 mars 2011

Gårdagens inlägg i debatten

Jag har kommit fram till Stockholm. Jag är på väg till Köpenhamn. Packningen gick bra, jag har planerat väl och alla viktiga papper ligger ovikta och lättillgängliga i en plastficka.  Jag har kommit ihåg tandborsten; tre stycken, men glömt tandkrämen. Första morgonen går det ju bra att blöta upp det som finns kvar sen gårdagen, men sen får jag väl köpa mig en tub.
I Stockholm har jag mött Lisa och ätit frukost för mormors ovikta hundring. Frukosten åt jag med systrarna Granström på Vetekatten anno 1928, väldigt fint ställe.
Systrarna Granström vid ett annat tillfälle




















Igår mockade jag i stallet, borstade vinterpäls av Rebecka och bjöd på morötter. Buster gick fint fot när vi var ute och till middag åt vi Palt´n med lingonsylt. 
Jag åker vidare, mjukt inbäddad av Ha det bra och Lycka till och Trevlig resa och Ta hand om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar