fredag 6 maj 2011

Allt kött är hö och blomstren dö




Dagens tema är sådant som är vackert och förändras snabbt, blommor som man plockar längs vägkanten och ungar som växer.

Katterna har bott inne ett tag, men nu har de fått flytta ut i en hundkoja på gården. Allt är gulligt och ulligt och mjukt. De äter mest och sover, det tar på att växa. Och det gör de och så är de vakna mer och mer.
Och jag kan inte hjälpa att jag börjar tänka på mina älskade trillingkusiner när de tumlar runt i sina föräldrars säng.
Jag hoppas att ingen av föräldrarna tar illa upp av jämförelsen, den är gjord endast utav kärlek och hänförelse.













3 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder, ingen kan väl ta illa upp av dem! man bara älskar dem!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Älskade ungar. Älskade kattungar. Samt vackra bilder ovan som påminner om sommar och Änglagård (och lite Ernst Kirchsteiger ;)

    SvaraRadera
  3. vilka härliga bilder!! Sebastians bror fick en liten pojke i söndagsnatt som heter Julian. Han är huuuur fin som hellst. Jag hoppas jag kan låna honom av dom :D
    Har du fått mitt E-mail?? tänkte eftersom du inte svarat?
    jag skrev till Sofia.ahlman@gmail.com

    puss

    SvaraRadera