fredag 28 oktober 2011


Jag ska flytta till Stockholm och lära mig att färga hår med vulkanlera och borsta ett huvud tio gånger med vildsvinsborst, hur man kan tvätta med bara balsam och varför daggkåpa man vara bra att ha torkad på sin salong. Det ska verkligen bli spännande.
Sen ska jag öppna salong Syrran och Anden på en vackrare plats, långt från T-Centralen.

Taket på toan ska vara av mosaik

















Det ska vara ljust och fräscht med gammalt trägolv


















Mina kompisar ska ställa ut sin konst i min salong,
som de här målningar av Johan.




















Och foton som Aron har tagit ska sitta på väggarna.
Jag ska sälja lite vintagekläder,

















olivolja från Italien, och hemmagjord salva











































Jag öppnar om en två, tre år. Välkomna.


3 kommentarer:

  1. Så roligt! Ska bli så spännande att se vad du tar dig för här i livet. Snart ses vi! Dessutom har vi fått söndagen fri. Då ska vi bada även om det är höst i Italia.

    SvaraRadera
  2. åhh, goda goda framtidplaner! låter som superidé tycker jag. om jag får för mig att bo i stockholm,(eller överhuvetaget) så hjälper jag gäääärna till! vi ses om inte allt för länge. Kramkalas! Annika

    SvaraRadera
  3. Åh jag har inte läst din blogg på ett tag nu, har liksom kommit av mig med allt och sitter mest och tittar på, luktar på, pratar med och matar min lille gullpojk. Men vad roligt om du ska bo i stockholm, då får vi ju närmare till varann! :)

    SvaraRadera