torsdag 25 augusti 2011

Hästtjejer

Nu åkte precis Annah och Amanda till Sverige. De har varit här i fem veckor.
Och jag har samma känsla i kroppen som när andra har åkt. Hela rumpan känns stor och jag tappar känseln lite grann samtidigt som det känns märkligt, lite obehagligt pirrande. Och så går det upp i magen, molande oroligt och så blir det trångt över halsen och bröstet, som att någon vill trycka där. Och så får jag tunga fötter, och ben.
Amanda

Igår kväll spelade vi Plump. Det har varit den här periodens "efter-jobbet-häng-grej". När vi är färdiga i restaurangen sitter vi ofta kvar en stund.


Med Amelie spelade vi gitarr och sjöng Hallelujah och Skinny Lover.

Med Melkorka drack vi vin och öl, spelade Haj Kose! och lyssnade på hennes isländska Skype-samtal.
Nästa hästtjej kommer idag, hon är från Tyskland. Jag undrar vad vi kommer att göra med henne.

1 kommentar:

  1. jag följer din blogg och tycker et är otroligt vilket fint hästliv du verkar leva där nere! Skriv skriv mer och ge bilder! Stor kram HELENA!!

    SvaraRadera