onsdag 23 mars 2011

Hamburgare

Judith och Sebastian






















Jag har sovit över och ätit frukost hos min vän Judith och hennes sambo Sebastian. Man ser inte så väl hur de ser ut på bilden, men de är lika varandra och har lockigt fint hår, "Giftastoki".
Jag har gått till Rådhuset och sagt Tchüss till en man med två hundar, de hette Doris och Charlie. Jag tycker inte att det är så kul att vara i städer. Men jag tycker om att träffa folk och att äta på nya ställen.
Tysk frukost
Rådhuset
I Hamburg är det vår

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du tog vid när jag la ner min blogg! Jag ÄLSKAR den redan och jag kommer att följa den troget.

    Vad fint att du är i Tyskland! Och shit vad härligt att du liksom får resa framåt i tiden årstidsmässigt. Jag saknar dig redan.

    Küsse!

    SvaraRadera
  2. Tack älskade Sofia att du hört av dej. Nu kan jag slappna av när jag vet att du kommit på plats! Låter härligt med trädgårdsmöblerna under stora träden. Där ska jag sitta när jag kommer och hälsar på... Sov nu så gott i din (sov)vagn och må Italiens måne vaka över dej. Kram från mamsen

    SvaraRadera