tisdag 27 september 2011

Ett bröllop utan tårar

I helgen hade vi bröllop igen, det var första gången som jag inte har gråtit innan. 




Men nu ska jag gråta hela veckan, för nästa helg ska Malcolm syster gifta sig och det kommer typ 150 gäster, de flesta släktingarna är dessutom från Sicilien. Om jag inte hör av mig efter måndag så har jag tagit livet av mig.
Här är bilder från de två senaste bröllopen.












Jag gillar inte att servera på bröllop, det ska vara så speciellt, och man ska vara professionell, snabb och osynlig. Och ingen har varken lust eller tid att prata, de har alla fullt upp med sina trevliga släkt och vänner.
"Jag tycker bättre om att förgylla en vanlig tisdagskväll utan att slå knut på mig själv", för att citera Sara Begner i senaste "mer smak". (Tack mamma för tidningen och kortet, nästa höst åker vi på Skördefest tillsammans)






1 kommentar:

  1. Bellissima!
    Ho visto "la prima cosa bella", e mi ha fatto triste e felice allo stesso tempo. Un buon film!!! In bocca al lupo con il matrimonio!!
    Ti voglio bene!
    Baci/
    Miriam

    SvaraRadera